dimarts, 20 de març del 2007

Nova proposta per a l'interactiu

Suposo que encara sóc a temps de reconduir la meva idea per a l'interactiu, ja que he estat avaluant la dificultat de fer-ho sobre una marca com ara Mercadona, ja que em suposaria un estudi molt gran dels seus productes.
Per aquesta raó proposo un altre objectiu que seria el d'una campanya de divulgació sobre els perills per a nens petits a la casa.
Aquesta narrativa estaria destinada als pares amb nadons i nens de curta i mitjana edat, que desconeixen en molts casos la quantitat de perills que hi ha tant en una casa com alcarrer.
L'objectiu principal seria la conscienciació dels pares i evitar riscos per desconeixement.
La campanya seria encarregada per la Generalitat de Catalunya.
Espero les vostres opinions.

dilluns, 12 de març del 2007

Tema per la narrativa amb powerpoint


Ja començo a tenir clar sobre que, o al menys de quina manera vull fer la meva narrativa. El que tinc molt clar és que serà la promoció d'un producte, ja que estic estudiant publicitat i és el que més m'interessa.

He pensat, tot i que encara falta perfilar-ho una mica, que podria quedar bé una narrativa on es pugués navegar per una casa i en cada habitació s'hi trobessin diversos productes. Ex: a la cuina es podria veure sabó pels plats, i dins la cuina a l'obrir la nevera donçs es podria veure menjar, beguda, etc.

He pensat que la marca podria ser Mercadona, i que tota la casa estigues plena de productes de les seves marques.

Llavors de cada producte faria un petit resum que es podria llegir en passar el ratolí per sobre.

En principi la promoció aniria destinada a consumidors amb edats molt divereses, però sobretot dels 25/30 als 45/50, ja que són els que fan la compra de la casa i alhora els que tenen accés a les noves tecnologies i als nous formats.

Accepto i agrairé les opinions de tots aquells que creguin que poden aportar alguna cosa bona a la meva narrativa.