dimarts, 20 de març del 2007

Nova proposta per a l'interactiu

Suposo que encara sóc a temps de reconduir la meva idea per a l'interactiu, ja que he estat avaluant la dificultat de fer-ho sobre una marca com ara Mercadona, ja que em suposaria un estudi molt gran dels seus productes.
Per aquesta raó proposo un altre objectiu que seria el d'una campanya de divulgació sobre els perills per a nens petits a la casa.
Aquesta narrativa estaria destinada als pares amb nadons i nens de curta i mitjana edat, que desconeixen en molts casos la quantitat de perills que hi ha tant en una casa com alcarrer.
L'objectiu principal seria la conscienciació dels pares i evitar riscos per desconeixement.
La campanya seria encarregada per la Generalitat de Catalunya.
Espero les vostres opinions.

1 comentari:

Eva Dominguez ha dit...

Per quin motiu faria la Generalitat aquesta campanya? Ha detectat un augment d'accidents domèstics en nens d'aquesta franja d'estat?

Al carrer els perills són molt més amplis que a la llar, estàs segura que ho vols abastar tot?