
Ja començo a tenir clar sobre que, o al menys de quina manera vull fer la meva narrativa. El que tinc molt clar és que serà la promoció d'un producte, ja que estic estudiant publicitat i és el que més m'interessa.
He pensat, tot i que encara falta perfilar-ho una mica, que podria quedar bé una narrativa on es pugués navegar per una casa i en cada habitació s'hi trobessin diversos productes. Ex: a la cuina es podria veure sabó pels plats, i dins la cuina a l'obrir la nevera donçs es podria veure menjar, beguda, etc.
He pensat que la marca podria ser Mercadona, i que tota la casa estigues plena de productes de les seves marques.
Llavors de cada producte faria un petit resum que es podria llegir en passar el ratolí per sobre.
En principi la promoció aniria destinada a consumidors amb edats molt divereses, però sobretot dels 25/30 als 45/50, ja que són els que fan la compra de la casa i alhora els que tenen accés a les noves tecnologies i als nous formats.
Accepto i agrairé les opinions de tots aquells que creguin que poden aportar alguna cosa bona a la meva narrativa.
1 comentari:
Judit, què vols promocionar concretament, la marca Mercadona? A quin públic i per què? Per què Mercadona t'encarrega fer un interactiu? Ha de tenir uns objectius clars i un target definit. Pensa-ho. Després ja pensaràs si explorar una casa trobant productes és la millor manera de fer-ho.
Publica un comentari a l'entrada